Zasady sprzedaży obiadów i funkcjonowania stołówki w roku szkolnym 2023/2024
-
Rodzic/opiekun ma obowiązek zapoznać się z regulaminem stołówki i sprzedaży obiadów.
-
Zapisy na obiady będą dokonywane na podstawie prawidłowo wypełnionego „zobowiązania rodzica/opiekuna” (druk do pobrania ze strony internetowej www.sp65.bydgoszcz.pl lub w dyżurce szkoły). Wypełniony druk rodzice/opiekunowie dostarczają w zamkniętej kopercie na dyżurkę szkoły przy ul T. Golloba 7 lub w pok. nr 14 od 21-08-2023. Informacja o przydzielonym numerze obiadowym dziecka, zostanie odesłana do wiadomości rodziców na numer telefonu.
-
Wpłaty uiszczone bez wypełnionego druku „zobowiązania rodzica” nie będą podstawą do wydawania obiadu a kwota wpłaty zostanie zwrócona do nadawcy.
-
Wpłaty należy dokonać przelewem wyłącznie za jeden miesiąc z góry od 01-10 dnia miesiąca na kolejny m-c.
-
Wyjątek stanowi:
wrzesień – płacimy 2 razy – za wrzesień 01-10.09.2023 r.
– za październik 01-15.09.2023 r.
styczeń – płacimy 2 razy – za styczeń 01-10.01.2024 r.
– za luty 01-15.01.2024 r.
-
Szkoła zobowiązana jest zwrócić do Urzędu Miasta wszystkie środki finansowe, które pozostaną na jej rachunkach na dzień 31 grudnia 2023 r., co z kolei oznacza, że nie mogłaby kupować w styczniu przyszłego roku artykułów spożywczych potrzebnych do przygotowania obiadów z wpłat dokonanych jeszcze w tym roku.
-
Aktualne informacje o sprzedaży obiadów na kolejny miesiąc zamieszczone będą na stronie SP nr 65, Facebook SP 65 oraz na tablicach informacyjnych.
-
Wpłaty przyjmowane będą na aktualne konto żywieniowe szkoły
nr 97 1240 6452 1111 0010 7469 5680
-
Wpłata musi być zgodna z kwotą podaną w informacji (nie robić nadpłat lub niedopłat).
-
Opłatę można pomniejszyć wyłącznie w sytuacji jeżeli dziecko będzie jadło w wybrane dni tygodnia, lub wcześniej miało zgłoszone i uzgodnione odpisy.
-
W przypadku rezygnacji z obiadów od stycznia 2024 r. należy tę informację przekazać intendentce do 21.12.2023 r. Ta sama zasada dotyczy dziecka, które nie będzie jadło od początku miesiąca tylko np. od drugiego tygodnia. W styczniu intendent planuje zapotrzebowanie na podstawie stanu z poprzedniego miesiąca. W przypadku nie zgłoszenia takiej informacji rodzic/opiekun będzie zobowiązany do uiszczenia należności za dni, w które dziecko zostało policzone.
-
Opis przelewu musi każdorazowo zawierać:
-
Imię i nazwisko, klasę, numer obiadowy, miesiąc za który jest wpłata za obiad oraz dni wybrane wypisane datami, w które dziecko ewentualnie nie będzie jadło.
-
Odpisy obiadowe można zgłaszać w danym dniu w godz. do 8.00 /wiadomość SMS - pod nr telefonu 728-581-679 (wg wzoru: imię nazwisko, klasa, nr obiadowy)
(odpisy zgłoszone po godz. 8.00 nie będą uwzględniane – odliczane będą od następnego dnia.)
Wszystkie planowane wyjścia klasowe należy zgłaszać przynajmniej z tygodniowym wyprzedzeniem. Obowiązek zgłaszania nieobecności dziecka należy do płacącego za obiady, a nie do wychowawcy klasy.
-
Lista frekwencji dzieci na obiadach znajduje się do wglądu u intendenta szkoły.
-
Obiady wydawane są w
-
bud. głównym - w godz. 11.30 – 14.00 ( przerwy – 11.30 – 11.50; 12.35 – 12.55; 13.40 – 13.50 )
-
na filii - w godz. 11.30-13.45
-
Stawka obiadowa dla dzieci wynosi 5,50 zł. (zupa jest częścią obiadu i nie jest wydawana za darmo).
-
Obiady wydawane w SP nr 65 muszą być spożywane w stołówce. Nie ma możliwości wydawania posiłków na wynos ( dotyczy to zarówno obiadów płatnych jak i refundowanych).
Osoby korzystające z obiadów refundowanych zobowiązane są do zgłaszania nieobecności na obiadach na tych samych warunkach co obiady płatne. W sytuacji, kiedy odpis nie zostanie zgłoszony, po trzech dniach nieobecności obiad zostanie zawieszony.
Pliki do pobrania: